Capitolul I – Geneza

De multe ori m-am gandit cum ar fi fost sa ma duc la primul concert Sex Pistols. Stiu cum a fost acolo din filmul 24h Party People. Si nu e neaparat vorba de Sex Pistols, ci de placerea imensa de a putea fi martor la nasterea unei muzici noi.
Pentru ca nu poti sta pe capul omului la el acasa sau in studio atunci cand compune, primul concert al unei trupe este pentru public  momentul genezei (exagerez putin, dar imi si place sa o fac).
La mine, treaba asta e un fel de drog. Am avut norocul sa ajung la mai multe “botezuri” cu trupe dintre cele mai diferite. Unele au ramas si au evoluat, altele au disparut. Placerea mea insa a fost aceeasi. Emotiile de pe scena, asteptarile, contactul direct cu sala, reactiile publicului la primele sunete, reactiile trupei la primele aplauze… priceless!
Iar daca omul sau oamenii de pe scena ajung in timp acolo unde isi doresc, si le poti urmari evolutia mergand si la urmatoarele concerte, ma face pe mine sa ma mandresc ca am fost acolo inca de la inceput.

Anul asta, la Cybermental o sa am doua astfel de momente: Noetic Purge si Clock:Divider

Depinde de ei sa va faca viata mai misto macar pentru o zi si depinde de voi sa le faceti din primul concert un reper pentru toata viata.

Asa ca va asteptam pe 30 septembrie la Suburbia la prima zi de Cybermental.

~ by cybermental on September 25, 2009.

Leave a Reply

 
